روزنوشت‌های یک مهندس

در ژرفـنـای اقـیـانـوس آگـاهـی، هـمـچـون رودی کـوچـک امـا جـاری و زلـالـم تـا دریـا شـدن هـمـچـنـان نـیـازمـنـد قـطـره هـای سـخـاوتـمـنـد بـارانـم.

طراحی از من لبخند از شما

سلام به همه دوستان خوبم.

آقا من فردا و پس فردا تعطیلم. از اونجا که از بیکار بودن بدم میاد و خیلی دوستان وبلاگ نویس رو هم دوست دارم میخوام یه کاری کنم.

هر کی قالبش مشکلی داره یا میخواد توی قالبش تغییراتی رو ایجاد کنه و یاد نداره زیر همین پست بگه تا براش توی این دو روزه انجام بدم.

باشد که هم من از بیکاری در بیام و هم شما خوشنود گردید. :))

 

تعداد نظرات این مطلب [۱۸] است.
خدا خیرتان بدهد جناب آقای مهندس
بنده پیشنهاد می کنم اعلام آمادگی بکنید به بیان که حداقل یک قالبش رو ریسپانسیو کنید!
در کل 4تا از قالب های بیان ریسپانسیو هستند که اخیرا گفتند و ما نمی دونیم دوتای دیگر کدام قالب هاست.
عزیزمی جناب رحیمی.
پیشنهاد خیلی خوبی بود. حتما اینکارو انجام میدم.
سپاس.
میشه قالب منو کاری کنید که پیونداش متحرک بشه؟
بله میشه. ولی اصولا اینکار زیاد خوب نیست. بازم هر طور خودتون میدونید. من موردی ندارم :)
چه کنم خوب؟
اجازه بدین کدش رو بنویسم بهتون توی خصوصی اعلام میکنم درج کنید توی وبلاگتون.
قالبم رو توی اینجا میتونید دانلود کنید:
http://erfanwd.blog.ir/1395/04/17/ghaleb-43
بخش پیوندهای این وبلاگ رو ببین اوکیه؟
http://test2020.blog.ir
منم کاراموز می داشتم بیکار میشدم:)
سلام.
البته پنجشنبه و جمعه ها گمونم به کارآموز داشتن یا نداشتن ارتباطی نداره. :/
بعلاوه من مثل شما دائم در تعطیلات نیستم که. :)))
داداش چی شد
ببخشید بابت تاخیر. کد مورد نظر و نحوه استفاده اش رو الان توی پیام خصوصی براتون میفرستم.
به آدرس زیر بفرست :
http://tttttttt.blog.ir/
این هم کدش: (با رنگ قرمز مشخص شده)

            <box:links>
                <div class="left-back">
                    <div class="title-left">
                        پیوندها
                    </div>
                   
                    <marquee direction="up" scrollamount="3" behavior="scroll">
                   
                    <ul>
                        <view:links>
                            <li>
                                <a href="(*link_url*)" alt="(*link_alt*)" target="_blank"><div class="rate--post">(*link_name*)</div></a>
                            </li>
                        </view:links>
                    </ul>
                       
                    </marquee>
                   
                </div>
            </box:links>

چی شده جناب ؟ چرا نمی فرستید؟
سلام. فرستادم که!
اینجا هم قرار میدم مجددا.

خیلی ممنون باحال شد 
خواهش میکنم.
چه کار خوبی:)
ممنون. :)
چه کار خوبی 
دست شما درد نکنه
خواهش میکنم. :)
واقعا دستتون درد نکنه
خواهش میکنم. :)
میشه قسمت موضوعات رو کمی درشت تر کنید

مثلا بازیگران از

زیر مجموعه هاش کمی bold تر باشه  
شدن که بله میشه. فقط باید دسترسی به بخش ویرایش قالبتون داشته باشم.
چند جایی رو باید تغییر بدم.
بسم الله
سلام علیکم
این خبر رو خیلی دیر دیدم، وگرنه مزاحم می‌شدم...
😊
هنوزم دیر نشده. اگه درخواستی دارین بفرمایید انجام میدم. :)
چقدر خوب.خدا خیرتون بده
خواهش میکنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
احمد حیدری هستم. یه برنامه نویس و طراح سایت که نمیدونم چرا، ولی یه حسی بهم گفت بعد از 10 سال طراحی سایت و کار و بدست آوردن تجربه‌های تلخ و شیرین بسیار در زندگیم یک وبلاگ ساده جاش خالیه. واسه همین تصمیم گرفتم ایجادش کنم و اتفاقات روزمره ام رو داخلش بنوسیم تا آیندگان رو ارجاع بدم بهش!
Based On Erfan Theme طراحی شده با عشق به انضمام کمی خلاقیت توسط: احمد حیدری - (کپی قالب و محتوای آن کاملا آزاد است...)