روزنوشت‌های یک مهندس

در ژرفـنـای اقـیـانـوس آگـاهـی، هـمـچـون رودی کـوچـک امـا جـاری و زلـالـم تـا دریـا شـدن هـمـچـنـان نـیـازمـنـد قـطـره هـای سـخـاوتـمـنـد بـارانـم.

صندلی داغ مهندسی!

صندلی داغ

 

خوب دیگه به علت کنجکاوی بیش از حد جمع کثیری از دوستان من هم یه صندلی داغ میزارم. امید است که خرسند گردید و کنجکاوی تان برطرف گردد. :)

فقط قبلش بگم در پاسخ دادن به سوالاتتون مختارم. سعی میکنم همه رو جواب بدم. ولی اگر قراره بین جواب ندادن و دروغ گفتن یکی رو انتخاب کنم مطمئنا انتخابم گزینه اوله. :)

 

تعداد نظرات این مطلب [۲۰] است.
سلام

سوالی ندارم

دلتون شاد!!!
روز و روزگارتان شاد و پر از موفقیت. 
نظرتون در رابطه با قهرمانی پرسپولیس؟
😊
:(
بترکید. :)) 
اسم پسرتون؟! :)
علیرضا.
:)
خدا حفظش کنه براتون :)
خیلی ممنون. :)
منم سوالی ندارم :)
موفق باشید جناب مهندس 
ممنون. همچنین.
ولی خداییش خودم رو آماده کرده بودم که حتما کلی سوال جورواجور ازم پرسیده میشه.
ولی الآن هیشکی سوالی نداره :)))
من دیروز با این وبلاگ اشنا شدم شایدم امروز! عای عَم ماهی:|

سوال خاصی ندارم 
ولی نوشته بودین که داستان زندگیتونو میگین.بگین:))))
عه.
خوب شد یادم آوردین. کلا یادم رفته بود. بله حتما میگم.
اهل کجایین
والا خودمم دقیق نمیدونم. :))
پدرم متولد خراسان جنوبی بوده. مادرمم مشهد. متولد مشهدم و تا 7 سالگی هم مشهد بودم.
ولی بعدش رفتیم همون خراسان جنوبی.
درس و دانشگاه رو توی یه شهر دیگه و زندگی خودمو هم توی یه شهر دیگه طی کردم.
بعدشم که تهران.
فکر کنم باید کل ایران زندگی کنم. :))
متولد چه سالی هستید؟
ای زرنگ. :)))
1365. اسفند ماهی
چرا زرنگ
مگه میخوام بیام خواستگاری:/
:))))
شوخی کردم بابا.
بعدشم من قصد ازدواج ندارم. :)))))
چه از خود مچکر:/
:(
پرچم اسفند ماهیا بالاست!! :)
سپاس. عشقید.
من همین الان پست اولتون رو خوندم خیلی کنجکاو شدم گفتم بیام اینجا بپرسم! و میدونم که سوالم نهایت فضولیه واسه همین اشکالی نداره اگه جواب ندادید :)

چرا از خانوادتون جدا زندگی میکنید؟
نه قربان چرا فضولی باشه. فقط چون مفصله اجازه بدید توی پست آینده ای که منتشر میکنم کاملا شرح بدم.
سوال ندارم
:/
سلام
از حضورتون تشکر می کنم
سوالی ندارم
مانا باشید
سپاسگذارم.
سلام امروز با وبتون آشنا شدم هنوز نخوندمش 
با پست صندلی داغ مواجه شدم  جالبه 

نوشتن یه برنامه چقدر طول می کشه ؟مثل اپلیکیشن


بابتش چقدر می گیری؟

در آمد ماهیانه بطور متوسط چقدره؟
با همسرت کجا آشنا شدی ؟
دیگه بسه بقیه اش رو بعدا می نویسم
چرا نمی شه از شکلک استفاده کرد
سلام و عرض ادب. :)
زمان نوشتن یک اپ یا نرم افزار یا... بستگی به موارد زیادی داره و نمیشه یه زمان خاص رو عنوان کرد.
اینکه چقدر میگیرم هم بازم بستگی به حجم پروژه و مواردی از این دست داره.
درآمد ماهیانه هم باز به تعداد پروژه ها بستگی داه. ولی اونقدری هست که بشه گلیم رو از آب کشید بیرون. :)
آشناییم با ایشون به زمان دانشگاه برمیگرده.
:))
سلام

بهترین موسیقی که تو عمرتون شنیدین؟؟؟؟؟؟
سلام. اسمش دقیق یادم نیست. ولی مال آهنگ ساز مورد علاقمه. یعنی یانی عزیز.
کتاب مورد علاقتون ؟
خیلی از کتابها رو دوست دارم. ولی چند نمونه اش اینا هستن:

  • 4 اثر از فلورانس اسکاویل شین
  • بیندیشید و ثروتمند شوید
  • و کلی کتاب در حوزه کسب و کار اینترنتی

از حوزه کسب و کار  و ثروت اگه بخوایم خارج شیم ... اون وقت چی؟ چه کتابی رو خارج از این حوزه دوست داری؟
هنوزم همون 4 اثر رو انتخاب میکنم :)
معلومه که حسابی کاری هستید ..
 موفق باشید ...
خیلی ممنون و سپاسگزارم. لطف دارین شما.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
احمد حیدری هستم. یه برنامه نویس و طراح سایت که نمیدونم چرا، ولی یه حسی بهم گفت بعد از 10 سال طراحی سایت و کار و بدست آوردن تجربه‌های تلخ و شیرین بسیار در زندگیم یک وبلاگ ساده جاش خالیه. واسه همین تصمیم گرفتم ایجادش کنم و اتفاقات روزمره ام رو داخلش بنوسیم تا آیندگان رو ارجاع بدم بهش!
Based On Erfan Theme طراحی شده با عشق به انضمام کمی خلاقیت توسط: احمد حیدری - (کپی قالب و محتوای آن کاملا آزاد است...)